زنان آلمانی با این پوشش می خواهند به جام جهانی برزیل بروند؟ +تصاویر

در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی برزیل، یک شرکت طراح لباس آلمانی با تغییر در طرح یک لباس سنتی، لباسی جدید طراحی کرده تا زنان تابع مد، در طول رقابت های جام جهانی این لباس را بر تن کنند. اما این لباس، زنان را در معرض انواع آسیب ها قرار می دهد.  


  


به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، یکی از آیتم های شهرت آلمان ها داشتن نظم و انضباط در کارهاست به همین دلیل آنها برای متحدالشکل کردن تماشگران زنی که قصد حضور در جام جهانی دارند، لباس ویژه ای طراحی کرده اند. اما چیزهای مهمتر از نظم هم وجود دارد که اتفاقا آلمان ها به عنوان یک کشورغربی مدعی آن هم هستند؛ حقوق و امنیت زنان.

 

به گزارش یورونیوز، در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی برزیل، یک شرکت طراح لباس آلمانی دست به ابتکاری جدید زده است. این شرکت با تغییر در طرح یک لباس سنتی متعلق به ایالت باواریای آلمان، لباسی جدید طراحی کرده است تا زنان تابع مد، در طول رقابت های جام جهانی این لباس را بر تن کنند.

 

اما در این میان یک مشکل اساسی وجود دارد. طی ماه ها و روزهای منتهی به آغاز جام جهانی برزیل، سایت ها و شبکه های غربی یکسر چهره ای آشوب زده و ناامن از برزیل نشان می دهند و برزیل را "جهنمی جرم خیز" معرفی می کنند که اسناد آن در زیر قابل مشاهده است.

 

 

 

 

حال این لباس ابتکاری! که بیشتر به بیکینی و لباس شنا شبیه است چگونه می تواند زنان آلمانی را با درصد بالای خطرات احتمالی مانند تجاوز در برزیل حفظ کند؟ آیا حضور زنان آلمانی با این پوشش اندک با امنیت و حقوق آنها سازگاری دارد؟

 

 

منبع : جام نیوز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد