مردگانی که در مراسم تدفین خود حاضر شدند

خانواده ی یک مرد مقتول در پورتوریکو تصمیم گرفتند تا مراسم تدفین نامتعارف و عجیبی را برای فرزند متوفای خود برگزار کنند. در این مراسم، مومیایی مقتول با چشمان باز و سیگاری در دست روی صندلی نشانده شده بود.   

تصاویری که از این مراسم منتشر شد، نشان می داد که جسد فرناندو دی خیسوس دیاز پیتو، در حالی که مومیایی شده بر روی صندلی در طول مراسم قرار گرفته است‌. مومیایی کردن جسد و برگزاری این مراسم عجیب را دفتر «مارین فیونیرال هوم» شهر سن خوآن بر عهده گرفته بود. این جوان در سن خوآن پورتوریکو مورد اصابت ۱۵ گلوله قرار گرفته وکشته شده بود. در این گزارش با افرادی که عجیب ترین مراسم های تدفین در دنیا را داشته اند، آشنا خواهید شد.

خیسوس دیاز پیتو
 
 

خانواده اش گفتند که می خواهند او را در مراسم ترحیم همچون دوران زنده بودنش شاداب و سرزنده ببینند. از این روی، امور برگزاری مراسم را به دفتر کفن و دفن «مارین فیونیرال هوم» سپردند تا آنها را در تحقق خواسته شان مساعدت کنند.

لئونل باتیست
 
 

آقای لئونل باتیست نوازنده جاز بود. جنازه ی او را در حالی که به میله ای تکیه داده بود، در مراسم بزرگداشت و تدفینش قرار دادند. او عصای همیشگی اش را در دست داشت و کلاهش را به حالت کج بر سرش گذاشته بودند.

بیلی استندلی

 
 
بیلی استندلی، ۸۲ ساله، از ایالت اوهایو یک موتورسوار بود. جسد او روی یک موتورسیکلت و درون یک تابوت شیشه ای قرار دادند.

ویلی استوکس جونیور
 
 

این مرد سی ساله از شیکاگو یک تبهکار بود که به قماربازی شهرت داشت. جسد او را درون تابوتی که شبیه اتومبیل کادیلاک سویل ساخته شده بود، قرار دادند.

انجل پانتوجا مدینا
 
 

او در سال ۲۰۰۸ میلادی بر اثر شلیک گلوله کشته شد. در روز خاکسپاری جسدش را به دیوار تکیه دادند. لباس خواننده های رپ را بر تن او کرده و کلاه مورد علاقه اش را روی سرش گذاشته بودند.

دیوید مورالس
 
 

او عاشق موتورسیکلت بود. بعد از مرگش او را روی موتورسیکلت مورد علاقه اش مومیایی کردند. 

ادگاردو ولازیکیوز
 
 

او یک پیراپزشک بود. او در حالی که روی صندلی ماشینش نشسته بود مومیایی شد و لباس رسمی اش را به او پوشانند. 

جورجینا شرفونی
 
 

خانواده شرفونی جسد مادربزرگشان را در لباس عروسی اش روی صندلی متحرک نشاندند تا در تمام مراسم ترحیم خود حضور داشته باشد.

کارلوس کابریرا


 
 
خانواده کارلوس کابریرا او را در لباسی شبیه به لباس چه گوارا در مراسم تدفین حاضر کردند. سرش حالت خم شده داشت، در دستش یک سیگار بود و کلاه معروف چه گوارایی بر سر داشت.

کریستوفر ریورا امورا
 
 

کریستوفر ریورا یک مشت زن بود‌. جسد او در گوشه رینگ قرار داده شد، دست کش مشت زنی به دست داشت و گویی برای مسابقه آماده می شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد