درخواست رابطه نامشروع با زن شوهر دار یک شیخ وهابی+ تصویر

درخواست رابطه نامشروع با زن شوهر دار یک شیخ وهابی+ تصویر

او تنها فاش کرد که این شیخ سلفی علاوه بر فیلمبرداری از این زن، چندین بار به او پیامک های عاشقانه ارسال کرده و با تماس های مکرر او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.


یک شیخ وهابی پس از اقامه نماز جماعت و پس از خروج از مسجد، از یک زن شوهر دار خواست که با وی رابطه نامشروع برقرار کند.
 
 افق نیوز:اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که نیروهای امنیتی این کشور یک شیخ سلفی را در منطقه “جازان” در شرق عربستان بازداشت کرده اند.

 آپلود سنتر

گفته می شود علت بازداشت این شیخ سلفی، آزار و اذیت یک زن شوهردار بوده است. این شیخ سلفی که امام مسجدی در شهر “جازان” است، با استفاده از تلفن همراه خود از این زن فیلمبرداری کرده و او را مورد تهدید قرار داده بود.
پس از این اقدام وی، همسر این زن با مراجعه به مرکز پلیس از وی شکایت کرد از همین رو نیروهای امنیتی او را بازداشت کردند.


گفتنی است سرهنگ «عبدالله القرنی» فرمانده پلیس منطقه “جازان” بازداشت این شیخ سرشناس سلفی را تأیید کرد اما حاضر به اعلام نام وی نشد. او تنها فاش کرد که این شیخ سلفی علاوه بر فیلمبرداری از این زن، چندین بار به او پیامک های عاشقانه ارسال کرده و با تماس های مکرر او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. این رفتار وی تجاوز به شمار می رود.


قابل ذکر است چند روز پیش نیز رسانه های مصری از بازداشت یک نماینده سلفی با دوست دخترش که در وضعیت نامناسبی بودند، خبر دادند.
کارشناسان امور فرهنگی جهان عرب معتقدند که با افزایش این گونه رفتارهای غیر اخلاقی توسط شیوخ سلفی، بحران آنان در حال تبدیل شدن به بحرانی شبیه به فسادهای اخلاقی کشیش های واتیکان است./شیعه آنلاین

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر شیر زاده جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:27

انچه عیان است چه حاجت به بیان است. بابا اینا جهاد نکاه میدن یارو خواهرشو, ناموسشو به زور میبره . وهابیت یعنی اخر وحشی گری پست ترین حیوانات تاریخ زمین. درد من اینجاست که رسانه های اون وری اینا رو به عنوان مسلمان واقعی به مخاطبان شون معرفی میکنند. (الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایت امیر المؤمنین واولاد هم المعصومین علیهم السلام)

به امید نابودی وهابیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد