اقدام دیوانه وار دزد خانه مدونا*سند

اقدام دیوانه وار دزد خانه مدونا*سند

دزدی جوان، اهل کشور لهستان، به خانه مدونا رفته و جالب است وقتی وارد منزل این خواننده مشهور می شود به وی پیامک می زند که من در منزل ات هستم.

  
به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از شبکه آی تی ان؛ یک جوان اهل لهستان که برای دزدی وارد منزل مدونا، خواننده مشهور آمریکایی می شود دست به حرکتی دیوانه وار می زند.
مجری شبکه آی تی ان گفت: «دزدی جوان، اهل کشور لهستان، به خانه مدونا رفته ولی جالب است وقتی وارد منزل این خواننده می شود به او پیامک می زند که من در منزل ات هستم.»
وی همچنین تصریح کرد: «دزد جوان با طناب از بالکن وارد منزل مدونا شده و بعد از صرف مشروبات و غذای مفصل برای صاحب خانه پیامک می فرستد "من الان درون استخر گرم منزل شما هستم و لذت می برم و انتظارت را می کشم"، در نتیجه همسایه ها هم پلیس را خبر کرده و پلیس هم دزد سی ساله را دستگیر می کند.»
مجری در ادامه گفت: «همین دزد یک سال پیش به منزل شوهر مدونا رفته و دزدی کرده بود و به همین علت وی را به کشورش لهستان فرستاده بودند ولی بعد از یک سال دوباره به انگلستان بازگشت.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد