فعلا لپ تاپ نخرید !

فعلا لپ تاپ نخرید !

اگر پولتان را خرج خرید لپ‌تاپ کنید، ممکن است از داشتن لپ تاپی با قیمت و کیفیت مناسب‌تر محروم شوید!
  
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، وب سایت گیزمودو (gizmodo) شنبه 20 خرداد (Jun 9) در خبری نوشت: مهم نیست قصد خرید چه لپ‌تاپی را دارید، در حال حاضر اصلا زمان مناسبی برای خرید لپ‌تاپ نیست!
بر اساس این گزارش، چندی پیش مقاله‌ای در زومیت منتشر شد که گفتگوی دو تن از صاحب‌نظران درباره خرید لپ‌تاپ بود. یکی می‌گفت صبر کنید یکی هم می‌گفت اگر بخواهید صبر کنید باید تا ابد منتظر باشید. اما این صحبت برای 2 ماه پیش بود. هم اکنون شرایط کمی متفاوت است. نمایشگاه Computex نشان داد که انقلابی در دنیای لپ‌تاپ اتفاق افتاده است. اینتل پردازنده‌های جدید خود را معرفی کرده، مایکروسافت ویندوز 8 را به زودی منتشر می‌کند، اپل در حال تغییر خط تولید کامپیوترهای خود است، و دستگاه‌های دو رگه که مرز میان تبلت و اولترابوک‌ها را از بین برده‌اند، بسیار جذاب به نظر می‌رسند. حتی اگر هیچ کدام از این‌ها برایتان مهم نباشد باز هم باید شکیبا باشید... چرا؟ در ادامه با ما همراه باشید.
اگر به فکر این هستید که به زودی یک لپ‌تاپ بخرید، دست نگه‌ دارید. الان نخرید. ما هم اکنون در برهه خاصی از زمان هستیم که تغییرات انقلابی پلتفرم‌های مختلف طی چند ماه آینده صورت خواهند گرفت.
گیزمودو افزود: کنفرانس سالانه آشنایی با توسعه دهندگان اپل (WWDC) دوشنبه آتی آغاز به کار خواهد کرد و مدتی است که از این سو و آن سو می‌شنویم که اپل تغییرات اساسی در خط تولید MacBook Pro ایجاد خواهد کرد. این تغییرات فقط در بهبود ویژگی‌های سخت‌افزاری محدود نمی‌شود، بلکه یک بازنگری اساسی اعمال خواهد شد.
آن طور که گزارش شده، اپل قرار است دیسک سخت را کنار گذاشته و سراغ SSD برود، که به معنای عمر باتری و سرعت بیشتر است.
اما علاوه بر موارد ذکر شده، بنا به شایعات، بدنه MacBook Pro پس از مدت‌ها تغییر خواهد کرد. بدنه آن نازک‌تر، سبک‌تر و ساده‌تر خواهد شد.
اگر لپ‌تاپ‌هایی با قابلیت حمل بالا و یا کامپیوترهای دسکتاپ را ترجیح می‌دهید، باز هم باید دست نگه دارید. به روزرسانی‌های هفته آینده ممکن است حتی از آن چه پیش‌بینی شده نیز گسترده‌تر باشد. به نظر می‌رسد همه مک‌ها تغییراتی را تجربه خواهند کرد.
همه این‌ها با آخرین نسخه از سیستم عامل اپل یعنی Mountain Lion عرضه خواهند شد که بسیار شبیه به پلتفرم موبایل این کمپانی است.
در پایان این گزارش آمده است: مهم نیست چه می‌خواهید، در هر صورت بهتر است فعلا صبر کنید. در حالی که امروز آخرین روز نمایشگاه Computex است، کنفرانس سالانه آشنایی با توسعه دهندگان اپل(WWDC)به زودی برگزار می‌شود و زمان زیادی تا انتشار نسخه نهایی ویندوز 8 باقی نمانده، موارد جذاب بسیاری برای انتظار کشیدن وجود دارد. اگر الان پولتان را خرج خرید لپ‌تاپ کنید، حس همان کودکی را خواهید داشت که شب عید آن چه را که دوست داشته هدیه نگرفته، و وقتی از تعطیلات به مدرسه باز می‌گردد باید هدایای پر زرق و برق دوستانش را تماشا کند و حسرت بخورد!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد