مجری سابق سیما با رقص به جنگ نظام میرود+عکس

مجری سابق سیما با رقص به جنگ نظام میرود+عکس

مجری سابق سیما با رقص به جنگ نظام میرود+عکس

مجری سابق سیما پس از حضور در یک تلویزیون سلطنت طلب ادعا کرد که من در سیمای جمهوری اسلامی با رقصیدن به جنگ نظام رفتم و مبارزه کردم!

به گزارش خبرنگار  سرویس فرهنگ و هنر  محمد حسینی که در قالب یک برنامه ضعیف و بازاری به تمسخر ارزشهای دینی روی آورده است، حجاب اسلامی را هدف حمله قرار داد و خود اقدام به رقصیدن کرد.
وی در گفت وگویی اظهار داشت: چون سیمای جمهوری اسلامی مخالف رقصیدن بود من به بهانه های مختلف جلوی دوربین می رقصیدم و به این شکل با نظام مبارزه می کردم.

این مجری سابق، پیشتر با انتشار ویدیویی خطاب به مقامات جمهوری اسلامی گفته بود: با بد کسی طرف هستید، من خیلی باهوشم و از ۸ سالگی شطرنج بازی می کردم.این مجری پس از این گفت و گو موفق شد اقامت آمریکا را بگیرد.

برخی رسانه ها از وی با عنوان “هخای دوم” یاد می کنند.

سایت خبری تیک


نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:38

لیاقت ایرانی بودن رو نداره.......توی دنیای کوچیک اون هویت هیچ معنایی نداره ...همین بهترکه ازایران رفته

بخاطر اقامت و ... حاضرن دین وطن و ... بفروشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد