نفیسه کوهنورد لقمه جدید صادق صبا + تصویر

نفیسه کوهنورد لقمه جدید صادق صبا + تصویر


مشرق : برنامه ویژه سال تحویل تلویزیون BBC فارسی در حالی برگزار شد که بسیاری که از آخرین معادلات درون این شبکه اطلاعی ندارند، انتظار داشتند پونه قدوسی به عنوان مجری در این برنامه حضور داشته باشد.

برنامه ویژه سال تحویل تلویزیون BBC فارسی در حالی برگزار شد که بسیاری که از آخرین معادلات درون این شبکه اطلاعی ندارند، انتظار داشتند پونه قدوسی به عنوان مجری در این برنامه حضور داشته باشد.اما این اتفاق که نیفتاد هیچ، پونه قدوسی اصلا در این برنامه که اکثر پرسنل BBC در ترکیه اجرای برنامه سال تحویل بنگاه سخن پراکنی بریتانیا را به همراه بهزاد بلور و علی همدانی در لندن برعهده داشت.

گفته می شود حاشیه های اخلاقی اخیر حول مجری برنامه نوبت شما در ارتباط با سردبیر شبکه و گلایه های پونه قدوسی از کادر مدیریت شبکه، عامل حذف او از برنامه سال تحویل بوده است با این حال خبرهای رسیده حاکی از این است که صادق صبا، سردبیر فاسد بخش فارسی تلویزیون BBC علاوه بر دلیل فوق، لقمه جدیدی را به لقمه های سابق خود افزوده است و انتخاب نفیسه کوهنورد به عنون مجری مراسم سال تحویل BBC در راستای همین ارتباطات خاص ارزیابی می شود.

حضور نفیسه کوهنورد با لباس های عریان تر از گذشته از جمله شروط کار بوده که البته کوهنورد با این مسأله مشکلی نداشته است. نفیسه کوهنورد همچنین سال گذشته از طرف BBC با حضور در مقر گروهک تروریستی پژاک به گفتگو با سران این گروهک جنایتکار و ضد ملی پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد