مازیار فلاحی ترانه اش را به دختر شهید تقدیم کرد!+ عکس

مازیار فلاحی ترانه اش را به دختر شهید تقدیم کرد!+ عکس

مازیار فلاحی، یکی از ترانه های کنسرت پنج شنبه شب خود در سالن برج میلاد را به دختر شهید تندگویان تقدیم کرد.

به گزارش خبرآنلاین، چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر شاهد به صحنه رفتن دو اجرای این خواننده پاپ بود که با استقبال بسیار گرم علاقمندان و دوستدارانش روبرو شد.


مازیار فلاحی در کنسرت خود قطعاتی همچون «باران»، «گل نازم»، «لیلای بی دریا»، «قلب یخی»، «لحظه ها» و «بانوی خیال» را اجرا کرد که بیشتر آن ها ریتم های آرام و ترانه های حزن انگیز داشتند.

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

یکی از ترانه هایی که در این کنسرت اجرا شد، موسیقی تیتراژ سریال تلویزیونی «جاودانگی» بود که زندگی شهید محمد جواد تندگویان از زمانی که وزارت نفت را در سال 1359 عهده دار می شود تا دوران اسارت و شهادت را به تصویر کشیده است.


مازیار فلاحی پیش از آنکه ترانه «لیلای بی دریا» را بخواند، آن را به دختر شهید تندگویان (هدی تندگویان) تقدیم کرد و در سخنانی گفت: «این سریال دوران غمناک دوری دختری از پدرش را به تصویر کشیده است که با بازگشت پیکر شهید تندگویان به میهن به پایان می رسد. می دانم که این شرایط چقدر برای یک دختر می تواند سخت باشد.»


این هدیه در حالی صورت می گیرد که در چند هفته گذشته، خانواده تندگویان و از جمله دخترش به شدت از تصویری که سریال «جاودانگی» از این شهید ساخته است، انتقاد کرده اند.
 

در ادامه کنسرت این خواننده پاپ، او با اجرای قطعه ای دیگر در وصف شهدای گمنام، تماشاگران را تحت تاثیر عاطفی قرار داد و بسیاری از آنان را منقلب کرد.
 

اما این وضعیت عاطفی حاکم بر کنسرت مازیار فلاحی در ادامه جایش را به فضایی شاد داد و او با اجرای چند قطعه متفاوت، برنامه اش را با ریتم های تند به پایان رساند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد