«ستاره پاپ» مشهور ایران تاوان سنگینی برای طلاق داد

«ستاره پاپ» مشهور ایران تاوان سنگینی برای طلاق داد

«ستاره پاپ» تاوان سنگینی برای طلاق داد/ همسر خوش شانس صاحب «بنز» شد
عروس خانم برای ادامه زندگی مشترک، شرط سنگینی گذاشت و آقای ستاره را مجبور کرد یک ماشین آخرین سیستم برای او بخرد تا مطمئن شود شوهر نادم، واقعا پشیمان است.
به گزارش خبرنگار فرهنگی قاصد، دنیای ستارگان سینما و موسیقی نیز همچون بازیکنان فوتبال زیر ذره بین دوستان و اهالی رسانه قرار دارد و کوچکترین لغزشی با بازتاب فراوانی در جامعه مواجه می شود.

از جمله افرادی که از این قاعده مستثنی نیست، آقای "چ" است که فعالیت هایش در سالهای اخیر با اقبال مردم مواجه شده اما این موضوع، باعث بروز برخی تنش ها در زندگی شخصی وی نیز شده است و همسر این ستاره موسیقی مهمترین منتقد برخی فعالیت های اوست.

به همین خاطر این زوج جوان تصمیم گرفتند پس از چند سال زندگی، از یکدیگر جدا شوند و این موضوع چندی پیش اتفاق افتاد. البته پس از این اتفاق تلخ، بسیاری افراد به دلایل مختلف تلاش کردند وارد این قضیه شوند و در نهایت، این زوج تصمیم به ازدواج مجدد گرفتند.

اما عروس خانم برای ادامه زندگی مشترک، شرط سنگینی گذاشت و آقای ستاره را مجبور کرد یک ماشین آخرین سیستم برای او بخرد تا مطمئن شود شوهر نادم، واقعا پشیمان است. او نیز با خرید یک بنز گران قیمت، وفای به عهد کرد و اکنون زندگی خوب و آرامی را سپری می کنند.

شاید از این طریق بتوان فهمید اهالی موسیقی نیز از وضعیت مالی بدی برخوردار نیستند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد