انتشار خاطرات معشوقه 19 ساله رییس جمهور آمریکا +عکس

رئیس جمهوری که معتاد به رابطه جنسی بود؛ 

انتشار خاطرات معشوقه 19 ساله رییس جمهور آمریکا +عکس

این خانم 69 ساله که مدیر بازنشسته یک کلیسا و ساکن نیویورک است، در کتابش که 'روزی روزگاری معما: رابطه من با رئیس جمهور جان اف کندی و پیامدهای آن' نام دارد،جزئیات دقیقی را از رابطه خود و رئیس جمهور معتاد به رابطه جنسی آمریکا منتشر کرده است.
  
 
به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت ایرانتو؛ دوست دختر جوان "جان اف کندی" کتابی براساس خاطرات خود نوشته است که در آن جزئیات رابطه و درد و دل های رئیس جمهور آمریکا در طول 18 ماه رابطه با خود را شرح داده است!
میمی الفورد نوشته است: «من 19 ساله بودم و دوران کارآموزی را در کاخ سفید می گذراندم. اما جان اف کندی مرا اغفال کرد.»
وی در کتاب خود نوشته است: «من دچار شوک شده بودم. کندی در حقیقت به گونه ای رفتار می کرد که اتفاق طبیعی رخ داده است.
وی چندین بار با رئیس جمهور سابق آمریکا رابطه داشته و آخرین رابطه آنان به سه روز قبل از سفر سرنوشت ساز کندی به دالاس بر می گردد.
این دو حتی زمانی که وی واشنگتن را ترک کرده و به دانشگاه رفت، رابطه خود را حفظ کردند.
الفور می گوید: «ما رابطه نزدیکی با یکدیگر داشتیم و حتی کندی اغلب با من درد و دل می کرد و از من در مورد مرگ پسر کوچک اش مشاوره می خواست.»
در زمان اوج بحران موشک کوبا در سال 1962، و در حالی که دنیا در آستانه یک جنگ هسته ای بین آمریکا و شوروی بود، کندی به معشوقه خود گفته بود: «من ترجیح می دهم که بچه هایم کمونیست باشند تا اینکه بمیرند.»
112 
 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدهادی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 16:36

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد