تبلیغ مشروبات الکلی در رستوران های شمال شهر تهران + عکس

تبلیغ مشروبات الکلی در رستوران های شمال شهر تهران + عکس

چندی است که برخی از رستوران های شمال شهر تهران در تراکت ها و تبلیغات شهری خود تصاویری از مشروبات الکلی و آبجو را در کنار غذاهای خود قرار می دهند. بنابر این گزارش این رستوران های که معمولا غذاهای ملیت های دیگر را سرو می نمایند و چند ملیتی می باشند با انتشار و توزیع تراکت ها و پوستر های تبلیغاتی خود عملاً در حال ترویج و تبلیغ استفاده از مارک های مختلف مشروبات الکلی در سطح هعمومی جامعه می باشند.
به گزارش پایگاه 598، چندی است که برخی از رستوران‌های شمال شهر تهران در تراکت‌ها و تبلیغات شهری خود تصاویری از مشروبات الکلی را در کنار غذاهای خود قرار می‌دهند.

بنابر این گزارش این رستوران‌های که معمولا غذاهای ملیت‌های دیگر را نیز سرو می‌نمایند با انتشار و توزیع تراکت‌ها و پوستر های تبلیغاتی خود عملاً در حال ترویج و تبلیغ برای مارک‌های مشهور مشروبات الکلی می‌باشند.

همچنین چندی پیش برخی از منابع خبری از سرو مشروبات الکلی و آبجو در برخی از رستوران‌ها و کافه‌های بالای شهر تهران به صورت خصوصی برای میهمانان خود خبر داده بودند.

امروزه مصرف مشروبات الکلی در جوامع مختلف به یک معضل تبدیل شده است که با توجه به تلاش های غرب برای ترویج  و تبلیغ مشروبات الکلی در کشورهای اسلامی نیازمند عزم بالای مسئولان در مبارزه با این امر می‌باشیم.

تصاویر زیر نمونه ای از این تراکت های تبلیغاتی می باشد.

 آپلود سنتر

 آپلود سنتر

 آپلود سنتر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد