شکار دختران جوان درتهران بزرگ در سایت همسریابی

شکار دختران جوان درتهران بزرگ در سایت همسریابی


شکار دختران جوان در سایت همسریابی


«ریچارد» در اولین قرار ملاقاتشان از زن جوان یک میلیون تومان گرفته و پس از آن از او اطلاعی در دست نیست

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار که با وعده ازدواج دختران جوان را اغفال می کرد، خبر داد.

سرهنگ محمدحسن شکریان در تشریح این موضوع گفت: چندی پیش زن جوانی به این پلیس مراجعه و عنوان کرد مدتی قبل در یکی از سایت های اجتماعی ثبت نام کرده و بعد از مدتی با فردی به اسم «ریچارد شیردل» از طریق اینترنت برای ازدواج آشنا شده است.

وی افزود: شاکی در ادامه به ماموران گفت که بعد از چندبار تماس تلفنی برای آشنایی بیشتر با یکدیگر قرار ملاقات گذاشته و «ریچارد» در اولین قرار ملاقاتشان از زن جوان یک میلیون تومان گرفته و پس از آن از او اطلاعی در دست نیست.

شکریان اضافه کرد: ماموران بعد از هماهنگی مقام قضایی برای شناسایی متهم وارد عمل شدند و در یک تحقیقات جامع توسط کارشناسان متهم را شناسایی کردند.


رییس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: ماموران بعد از زیرنظر گرفتن مخفی گاه متهم در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند. شکریان در خاتمه بیان کرد: در تحقیقات بیشتر از متهم مشخص شد او افراد دیگری را به همین شیوه اغفال کرده است که ماموران متهم را بعد از تکمیل پرونده به دادسرا و به زندان منتقل کردند.

منبع: مردم‌سالاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد