بشرویه برنده ویژه ماهنامه«ایران شناسی و ایران گردی سرزمین من»شد

بشرویه برنده ویژه ماهنامه«ایران شناسی و ایران گردی سرزمین من»شد

بالاخره ماجرای دیدنی ترین جای ایران در ماهنامه ایران شناسی و ایران گردی سرزمین من نتیجه داد و به اطلاع همشهری های عزیز برسانم که شهر بشرویه بعنوان برنده ویژه آبانماه انتخاب شد. با این توضیح که مسئولان تحریریه مجله قول دادن درآینده ای نزدیک گزارشی از بشرویه کار کنند. این هم عکس گرفته شده از مجله سرزمین من شماره آبانماه90
 

  

باتشکر از خانم ندا اهوازی که سهم بسزایی در اطلاع رسانی و تهیه این خبر داشتند.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:16

نازنین سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:01

تبرییییییییییک به همه ی مردم بشرویه ..امیدوارم این تبریک اغاز همه ی موفقیت هاتون باشه وبیشتر شناخته بشین...اخه من یکی تا حالا بشروویه رو نمیشناختم

از لطف شما سپاسگزارم

رهاجون سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:50

اقای جاوید بهتون تبریک می گم .انشاالله همیشه از این خبرها باشه.

سلام خدمت خانم رهااا از محبت شما سپاسگزاریم

نرگس چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:06

منم به خودم تبریک میگم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد