پخش دعای ندبه با همکاری هیئت رزمندگان در فاطمیه بشرویه

صبح آدینه هفته جاری انجام می‌شود؛
پخش دعای ندبه با همکاری هیئت رزمندگان در فاطمیه بشرویه

خبرگزاری فارس: مراسم دعای ندبه توسط هیئت رزمندگان صبح جمعه این هفته سیزدهم آبان‌ماه از بشرویه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری فارس: پخش دعای ندبه با همکاری هیئت رزمندگان در فاطمیه بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بشرویه پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: مراسم دعای ندبه این هفته شهرستان به همت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان و کمک و همراهی پخش شبکه یک سیما از محل فاطمیه بشرویه برای سراسر کشور پخش مستقیم می‌شود.
محمود روایتی با اشاره به پیگیری دو ساله هیئت رزمندگان شهرستان برای برگزاری این مراسم یادآور شد: ستاد برگزاری این مراسم معنوی و روحانی در قالب 9 کمیته و به ریاست فرماندار تشکیل شده است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقدمات حضور 6 هزار نفر در این مراسم مهیا شده است.
وی ادامه داد: همزمان با این مراسم از سالن فاطمیه شهرستان نیز بهره‌برداری به عمل می‌آید.
روایتی خاطرنشان کرد: این مراسم با قرائت دعای ندبه توسط محمد رضا طاهری مداح برجسته کشور و سخنرانی حجت‌الاسلام گنجی برگزار می‌شود.
مسئول هیئت رزمندگان اسلام بشرویه با اشاره به گذشت دو سال از آغاز فعالیت این هیئت در شهرستان گفت: حضور مردم شهرستان و برنامه‌های مذهبی و معنوی مانند دعای کمیل، دعای ندبه، حضور در امامزاده‌ها و اماکن مذهبی، استقبال از برگزاری مراسم شبیه‌خوانی و تعزیه بی‌نظیر و مثال زدنی است.
روایتی ادامه داد: ‌همین اعتقاد و اشتیاق زمینه را برای برگزاری برنامه‌های باشکوه مذهبی مانند پخش دعای کمیل شهرستان از شبکه استانی خاوران و پخش سراسری دعای ندبه شهرستان از شبکه سراسری سیما مهیا کرده است.
وی برگزاری این گونه برنامه‌های معنوی را در راستای ایجاد و تقویت احساسات دینی و مذهبی در شهرستان و به ویژه در نسل جوان و نوجوان موثر دانست.
روایتی ادامه داد: وظیفه هیئت رزمندگان اسلام زنده نگه داشتن یاد و نام و ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه است. 

 

 


نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:30

منم دوست داشتم اونجا باشم... امااااااااااا... حیف...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد