درگیری دختر سیاست مدار معروف آمریکایی با یک همجنس باز + عکس

درگیری دختر سیاست مدار معروف آمریکایی با یک همجنس باز + عکس

 آپلود سنتر

به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از پایگاه خبری سینما بلند، بریستول پالین دختر ارشد سارا پالین سیاستمدار آمریکایی و فرماندار سابق آلاسکا، در شرایطی که برای گرفتن قطعه ای از نمایش تلویزیونی خود در غرب هالیوود در کالیفرنیا به سر می برد، با یک مرد همجنس باز درگیر شد که این درگیری مشکلاتی را برای مادر وی ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش، زمانی که بریستول تمام تلاش خود را برای پارک کردن اتومبیل خود انجام می داد، ناگهان با یک فرد غریبه روبرو شد که وی را سوال پیچ کرد و مادر وی را یک فاحشه خواند. زمانی که بریستول به دنبال صاحب صدا گشت، استفان هنکس را دید و سپس یک مجادله شدید بین این دو آغاز شد. در این زمان بریستول از هنکس پرسید که آیا هنکس به این دلیل از وی متنفر است که یک همجنس باز است. این در شرایطی است که این درگیری ها بر روی یک نوار ضبط و باعث شده است فرزند سارا پالین به تنفر از همجنس گرایان متهم شود.

در عین حال وکیل بریستول در بیانیه ای در این زمینه اعلام کرده است که اتهام تنفر از همجنس گرایان بر ضد بریستول بی اساس است و در این درگیری هنکس مقصر اصلی بوده است.

گفتنی است از آن جایی که سارا پالین سابقه زیادی در مبارزه با همجنس گرایی دارد، این مسئله می تواند بر وجهه وی در راه مبارزات انتخابات ریاست جمهوری تاثیر منفی بگذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد