سایت ازدواج آدم های زشت راه اندازی شد + تصاویر

سایت ازدواج آدم های زشت راه اندازی شد + تصاویر


876453612312.jpg
 

این سایت برای اولین بار وصلت دو تن از کاربرانش را جشن گرفت.

روزنامه "دیلی تلگراف" خبر داد که "تام کلیفورد" و "جینی ووکر" که از طریق سایت زشتها با هم آشنا شده اند برای جشن ازدواج نقشه هایی ریخته اند.


85643153123.jpg
 

تام کلیفورد 36 ساله و جینی ووکر 31 ساله اولین زوج این سایت

به گفته این روزنامه، تام کلیفورد 36 ساله با صورتش بچه ها را به گریه می اندازد و تا سالها ضرب المثل نازیبایی بر سر زبان زنان آن منطقه بود.

این مرد 36 ساله بیان کرده است: من بسیار زشت می باشم و هیچ وقت فکر نمی کردم که زن آرزوهایم را پیدا کرده و او را راضی به این ازدواج بکنم اما اکنون او را پیدا نمودم و او هم از وصلت با من راضی می باشد. بخاطر همین مساله بسیار خوشحالم و نمی دانم چگونه احساساتم را بیان کنم.

در مقابل خانم جینی 31 ساله گفت: درست است او مانند براد بت نیست امّا من هم آنجلینا جولی نیستم و از نظر من او بسیار خوش تیپ می باشد.

لازم بذکر است در خارج از کشور مدتی است ازدواج از طریق سایت های اینترنتی به یک امر طبیعی تبدیل شده و بخاطر عدم درج واقعیتها از جانب کاربر ان در این سایت ها، هیچگاه این شیوه به عنوان یک روش مناسب و صحیح مورد استفاده عقلای جامعه قرار نگرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد