ماجرای هولناک تعرض 4 جوان به زنی درملارد و حکم اعدام برای آنان

ماجرای هولناک تعرض 4 جوان به زنی درملارد و حکم اعدام برای آنان


ماجرای هولناک تعرض 4 جوان به زنی درملارد و حکم اعدام برای آنان

4 متهم پرونده تعرض به زنی جوان درملارد به مرگ محکوم شدند.

به گزارش تهران امروز نیمه شب یکی از روزهای مردادماه زنی به پلیس ملارد مراجعه کرده و با وضعی پریشان ادعا کرد که مورد آزار قرار گرفته است. این زن جوان به ماموران گفت: از خانه مادرم در مارلیک شهریار خارج شدم تا به منزل خودمان بروم. دو جوان علاف که در خیابان ایستاده بودند مزاحم من شدند. یکمرتبه ماشین پرایدی جلوی پایم توقف کرد برای اینکه از دست آن جوان‌ها خلاص شوم سوار آن شدم. ولی آن دو مزاحم نیز آمدند سوار شوند که من به راننده گفتم ماشین را دربست می‌خواهم. راننده هم در را بسته و راه افتاد. کمی جلوتر یکمرتبه راننده درها را قفل کرده و به سمت من حمله کرد و خواست به من تجاوز کند. با لگد به شیشه جلوی ماشین زده و آن‌را شکستم و از ماشین خارج شدم که یکمرتبه همان دو پسری که چند لحظه قبل مزاحم من شده بودند مقابل ماشین سبز شده و با چاقو مرا دوباره به ماشین برگردانده و بی‌توجه به التماس‌های من که از آنها می‌خواستم به شوهر و فرزندانم رحم کنند مرا مورد آزار قرار دادند.

آنها سپس مرد دیگری را نیز سوار ماشین کرده و مرا داخل یک کانکس در بیابان بردند. در آنجا این 4 نفر و مسئول کانکس که مردی افغان بود دوباره مرا مورد اذیت و آزار قرار داده و سپس طلا و جواهراتم را برداشته و فقط هزار و پانصد تومان پول به من دادند تا به خانه‌ام بروم. بعد هم مرا کنار جاده رها کرده و به سرعت از آنجا دور شدند.آنها حتی خسارت شیشه ماشین‌شان را که شکسته بودم از من گرفتند. با این شکایت ماموران با استفاده از حدس و گمان این کانکس را که متعلق به یک مبل‌سازی در بیابان‌های ملارد بود پیدا کرده و نگهبان افغان آن را دستگیر کردند. این مرد در حین بازجویی به این ماجرا اقرار کرده و 4 همدست خود رالو داد.

متهمان پس از دستگیری به سرعت مورد بازجویی قرار گرفته و علاوه بر اقرار به این جنایت جزئیات حادثه را نیز به طور کامل بیان کردند. تحقیقات پلیسی نشان داد مادر یکی از متهمین طلاهای متعلق به قربانی را به مبلغ 700هزار تومان به مالخری در شاه عبدالعظیم فروخته است. آنها این سخنان را در جلسه بازجویی که درشعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد نیز تکرار کرده و به اذیت و‌ آزار شاکی اقرار کردند. با توجه به حساسیت دستگاه قضایی روی پرونده‌های تجاوز به عنف این افراد به سرعت در شعبه 76 دادگاه کیفری مورد محاکمه قرار گرفتند. متهمان در این محاکمه که به خاطر جلوگیری از جریحه‌دار شدن احساسات و عفت عمومی به طور غیر علنی برگزار شد اتهامات خود را رد کرده و مدعی شدند این زن به خواست خود به رابطه با آنها تن داده است. آنها گفتند این زن هیچ مقاومتی در مقابل آنها نکرده و حتی با آنها سیگار هم کشیده است. آنها اما سرقت جواهرات این زن را گردن گرفتند.

این ادعاهای متهمان با گریه‌های شاکی همراه شده و وی 5 متهم حاضر در دادگاه را به بی‌غیرتی وبی وجدانی متهم کرد. در پایان دادگاه، شعبه 76 دادگاه کیفری به ریاست قاضی مدیر خراسانی تشکیل جلسه داده و پس از بررسی مجدد شواهد و قرائن هر 5 متهم دادگاه را مجرم شناخت. این شعبه سه متهم ردیف اول پرونده که زن جوان را ربوده و او را در ماشین و کانکس مورد اذیت و آزار قرار داده بودند به اعدام، 15 سال حبس به خاطر آدم‌ربایی و 10 سال حبس و رد مال به خاطر سرقت مقرون به آزار محکوم کردند. متهم ردیف چهارم هم که در نیمه راه به متهمین پیوسته بود و آنها را به کانکس مرد افغان راهنمایی کرده بود به یکبار اعدام محکوم شد.

دادگاه متهم ردیف پنجم را که نگهبان افغان کانکس بود را به خاطر بی‌اطلاعی از ربایش زن جوان و اینکه زن جوان نیز مقاومتی در مقابل وی نکرده‌، از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کرده ولی به جرم رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق و اخراج دائمی از ایران محکوم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد