اتاق نشیمنی پر از رنگ

اتاق نشیمنی پر از رنگ

غذا
 
چگونگی استفاده از رنگها در دکوراسیون
استفاده از رنگها در دکوراسیون داخلی امری شایان توجه است که اگر به درستی انجام پذیرد می تواند بیشترین بار دکوراسیون را به دوش بکشد تا شما از فضای اطرافتان احساس رضایت و زیبایی داشته باشید . در اینجا به توضیح مختصری برای استفاده از رنگ در چند فضا می پردازیم :
 

 

سبزی، دوست داشتنی:

دیوار ها را با یک رنگ آمیزی تازه نو کنید. اینجا همراهی رنگ سبز روشن با سبز تیره بالش ها فضایی دوست داشتنی را برای دور هم بودن با اعضای خانواده و یا دوستان به وجود می آورد . یک قالیچه رنگی هم  به این ترکیب اضافه شده تا به اتاق حس زندگی ببخشد.

 

برجسته کردن رنگ زرشکی و سبز

اساس طراحی این اتاق یک طرح رنگی قوی است .همراهی زرشکی و سبز زیتونی نشان می دهد که تفاوت رنگها بسیار جذاب است .تکرار رنگ سبز بر روی دیوار ها وبالش ها جدابیت بصری واحدی را به این مجموعه اضافه کرده است .

رنگ های محرک

از پارچه ها به عنوان محرک های رنگی برای اجرای دکوراسیونی رنگی در اتاق استفاده کنید.پارچه هایی به رنگ آبی ، زرد و قرمز با طرح های سفید و زرد لیمویی که اتاق را به فضایی آرام تبدیل می کند. استفاده از رنگ های تند، دیواری به رنگ سفید را می طلبد .
 
شومینه ای شاد
 
اتاق نشینمن این ویلا به خاطر استفاده از روکش سبز و سفید ، روشن و زیباست .کاشی های سبز رنگ در بدنه شومینه یک ضربه رنگی را به وجود می آورد واین فضا را تماشایی تر می کند.تیرگی کتابهای کتابخانه به یک منبع رنگی در این فضا تبدیل شده است.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد