به یک دوست دختر خــفــن نیازمندم / لطفـــاً share کنید! +عکس

به یک دوست دختر خــفــن نیازمندم / لطفاً share کنید! +عکس


 آپلود سنتر

اخیرا برخی افراد سودجو از امکانات و ارتباط راحت اینترنت با دیگران سو استفاده کرده و آگهی‌های دوست یابی خود را آنهم با ذکر مشخصات دقیق به اشتراک می گذارند.


به گزارش آخرین نیوز به نقل از برنا، در میان مطالبی که در گوگل ریدر توسط افراد به اشتراک گذاشته می شود،آگهی فروش ماشین و خانه و استخدام افراد برای بازاریابی و پشتیبانی و ... هم دیده می شود.

بنا بر این گزارش جالب اینجاست که اخیرا برخی افراد سودجو از امکانات و ارتباط راحت اینترنت با دیگران سو استفاده کرده و آگهی‌های دوست یابی خود را آنهم با ذکر مشخصات دقیق به اشتراک می گذارند.

راه و ماه در مطلبی در مورد این فضا می نویسد:«کاش می شد بعضی گزینه‌ها را خط زد! ولی وقتی وارد یک سیستم می شوی باید ایدئولوژی‌اش را هم بپذیری. گزینه‌ها را بخوانی و با احترام به همه عقاید خیلی متمدانه یک مورد را انتخاب کنی! عملا یعنی بقیه را هم به رسمیت شناخته ای.

نه اصلا بیا و گوگل پلاس را تحریم کن. چون همجنس بازی را از روابط محتمل زندگی یک شهروند اینترنت می داند. آن وقت چه؟ می شود سنگری مثل بالاترین. آ خدا... یک توک پا از آن عرشت کبریایی ات بیا پایین بگو ما چکار کنیم؟ اصلا ننگم می شود در این صفحه بزنم «متأهل» و تایید کنم. وقتی می بینم همچین روابط افتضاحی هم ردیف قداست ازدواج است حالم به هم می خورد.»


این مسایل در حالی اتفاق می افتد که مهدی بوترابی، مدیرعامل شرکت آریا گستر و مدیر گروه سایت‌های پرشین بلاگ درباره تعداد اعضای ایرانی شبکه اجتماعی فیس بوک در گفت‌وگویی عنوان می‌کند:در یک بررسی آماری، تعداد اعضای ایرانی فیس بوک عددی بین ۶ تا ۱۲ میلیون در نظر گرفته شده که عدد ۹میلیون نفر، عدد قابل قبولی است.

بنا بر این گزارش این در حالی است که رییس پلیس مبارزه با جرائم رایانه ای از افزایش پرونده های ناشی از اغفال دختران و زنان از طریق فضاهای مجازی خبر داده و گفته بود:بیش از یک درصد از پرونده های مربوط به جرائم رایانه ای مربوط به این موضوع است.

ناصر قاسم زاده، دبیر انجمن حمایت از سلامت و بهداشت روان جامعه با بیان اینکه دوستی‌های مجازی بر مبنای واقعی و صحیحی بنا نشده اند در این باره در گفت و گویی عنوان می کند: بخش قابل توجه ای از کاربران فضاهای مجازی همچون چت روم ها برای عقده گشایی های روانی خود اقدام به ارتباط گیری می کنند و صحنه های شدید عاطفی و احساسی و حتی جنسی از خود بروز می دهند. تنها راه حل کاهش آسیبهای اجتماعی ناشی از چنین فضاهایی که در برخی از موارد حتی منجر به تجاوز عنفی و قتل هم می شود این است که جوانان را نسبت به این فضا و آسیب‌های آن آشنا و این موارد را مدام به آنها گوشزد کنیم.

  آپلود سنتر


آگهی های دوست یابی در گوگل ریدر

  آپلود سنتر

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد