الهی نامه

الهی نامه

الهی از خواندن نماز شرم دارم و از نخواندن آن شرم بیشتر.الهی تو پاک آفریده ای وما آلوده کردیم .الهی پیشانی بر خاک نهادن آسان است ولی دل از خاک برداشتن دشوار است .الهی ما همه بیچاره ایم و تو چاره ای ، ما همه هیچکاره ایم و تو همه کاره ای .الهی داغ دل را نه زبان تواند تقریر کند و نه قلم  یارد که به تحریر رساند الحمدلله که  

دلدار به ناگفته و نانوشته آگاه است .
الهی اگر از من پرسند که تو کیستی چه گویم؟؟هر چه بیشتر فکر میکنم دورتر میشوم .
الهی آنکه در نماز جواب سلام نمیشنود هنوز نمازگذار نشده ، ما را با نمازگذاران بدار.الهی چگونه از عهده این شکر برایم که این بی سرو سامان را سامان بخشیدی ؟؟الهی تو را دارم چه کم دارم ؟پس چه غم دارم .الهی همین قدر فهمیده ام که خدا هست و دارد خدایی میکند


دلی را نشکن شاید خانه خدا باشد / کسی را تحقیر مکن ،شاید محبوب خدا باشد 

از کمکی دریغ مکن شاید کلید بهشت باشد / سر نماز اول وقت حاضر شو ،

شاید آخرین دیدارت با خدا در زمین باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد