منصوریان: در بشرویه دنبال على دایى و خداداد عزیزى جدید بودم !

منصوریان: در بشرویه دنبال على دایى و خداداد عزیزى جدید بودم ! 

به نقل از ابرار ورزشی :‌علیرضا منصوریان سرمربى تیم فوتبال امید با بیان اینکه در استانهاى محروم به دنبال استعدادیابى براى این تیم هستم گفت: در بشرویه به دنبال استعدادهایى نظیر على دایى و خداداد عزیزى هستم و به این کارم ایمان دارم.
وى افزود: کار پشتوانه سازى براى تیم امید را از منطقه کویرى و محروم بشرویه واقع در۲۰ کیلومترى شهر طبس شروع کردم چرا که به این کارایمان دارم و آن را جزو اصول اخلاقى و اعتقادى خودم مى دانم و به آن عشق مى ورزم.او افزود: امروز که در سن ۴۰ سالگى سرمربى تیم امید هستم بیش از هر زمانى خودم را مدیون جوانهاى ایران مى دانم و اعتقاد دارم اگر جوان شایسته اى در دورترین نقطه ایران وجود دارد باید به تیم امید دعوت شود.
سرمربى امید تصریح کرد: بازیکنان بزرگى نظیرعلى دایى و خداداد عزیزى هم از این مناطق محروم فوتبال شان را شروع کردند و براى ساختن تیمى قدرتمند و صاحب پتانسیل بالا باید به تمام استعدادهاى ایران توجه کرد و به عنوان سرمربى تیم امید این وظیفه من است.وى یادآورشد: در سفر به بشرویه سعى کردم برخى امکانات ورزشى را به این شهر محروم ببرم و در دیدار با مسئولان این شهر بتوانم براى این شهر محروم امکانات ورزشى بیشترى را فراهم کنم و بزودى در دیدار با آقاى سعیدلو از ایشان خواهم خواست تا امکانات ورزشى بیشترى را در اختیار این شهر و جوانان پرشور و مستعد آن قرار دهد.سرمربى تیم امید تاکید کرد:  در گذشته مردم براى من وقت گذاشتند و هزینه کردند تا شدم علیرضا منصوریان و حالا نوبت من است که با سفر به شهرستان ها و ارتباط با مربیان پایه در خدمت مردم باشم و بهترین ها را به تیم امید دعوت کنم.منصوریان اضافه کرد: تا آنجا که در توان داشته باشم به تمام استانهاى کشور سفرخواهم کرد تا بازیکنانى که مى توانند به موفقیت تیم امید کمک کنند را شناسایى کنم و در همین راستا پس از بازى با عراق ۱۵۰ نفر از بهترین بازیکنان رده سنى امید را زیر نظر خواهم گرفت.
وى با بیان اینکه محمد خرمگاه به عنوان مسئول استعدادیاب با تیم امید همکارى خواهد کرد اظهار داشت: براى زیرنظرگرفتن لیگ ها و مسابقات استانى از خرمگاه که مثل چشمانم به او اطمینان دارم و اعتقاد دارم او حق هیچ بازیکنى را ضایع نخواهد کرد دعوت کردم تا در کار ساختن تیم امید به من کمک کند.سرمربى تیم امید ادامه داد: به خرمگاه اطمینان ویژه اى دارم و برایم بسیار قابل اطمینان است و با توجه به رفاقت چند ساله اى که بین ما وجود دارد از او خواستم تا بازیکنان امید را در شهرستانها زیر نظر بگیرد و افشارزاده و کفاشیان نیز در جریان این امر قرار دارند.وى در بخش دیگرى از سخنان خود درخصوص دیدار حساس مرحله دوم مسابقات مقدماتى المپیک لندن مقابل عراق اظهار داشت: این بازى براى ما اهمیت بسزایى دارد چرا که سکوى پرتاب ما به مرحله نهایى خواهد بود و عبور از سد عراق مى تواند ما را به موفقیت هاى آینده امیدوارتر کند.منصوریان اضافه کرد: براى این بازى اسامى ۵۵ نفر را به مسئولان فدراسیون فوتبال دادم تا مشکلات خروجى آنها را حل کنند ضمن اینکه در نظر دارم براى دیدار تدارکاتى با اوکراین که روز ۱۱ خرداد در کى یف برگزار خواهد شد، ۲۷ نفر از بازیکنان مطرح امید را به این تیم دعوت کنم که از بین آنها ۲۴ نفر به کى یف اعزام خواهند شد.سرمربى تیم امید در خصوص اینکه قرارداد وى با تیم امید موقتى خواهد بود یا نه، اظهار داشت: درصحبتى که با مسئولان فدراسیون فوتبال داشتم قرارداد من با تیم امید بلند مدت و تا پایان جام جهانى ۲۰۱۴ خواهد بود و آقاى کوئیروش نیز بر این امر تاکید ویژه اى دارد و احتمالاً ظرف روزهاى آینده قراردادم با فدراسیون فوتبال را ثبت خواهم کرد.وى در بخش پایانى سخنان خود گفت: موفقیت تیم امید در گرو حمایت همه جانبه تمامى اهالى فوتبال خواهد بود و ازهمین جا دست همه پیشکسوتان و کارشناسان را براى کمک به تیم امید به گرمى مى فشارم و امیدوارم بتوانیم باهمفکرى و تعامل تمامى مربیان پایه و پیشکسوت آرزوى چند ساله صعود تیم امید به المپیک را محقق کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد