قول مساعد علیرضا منصوریان برای حمایت از 6 رده فوتبال در بشرویه

سرمربی تیم امید ایران برای حمایت از 6 رده فوتبال در بشرویه قول مساعد داد. 
«منصوریان»،شهروند افتخاری بشرویه شد.  

 به نقل از روزنامه خراسان جنوبی: «علیرضا منصوریان»، سرمربی تیم امید ایران درباره حمایت از 6 رده فوتبال در بشرویه قول مساعد داد. سرمربی تیم امید ایران در جمع اعضای شورای ورزش این شهرستان گفت: بشرویه استعدادهای خوبی در زمینه فوتبال دارد و سعی ما بر این است تا در چند سال آینده بتوانیم یکی دو ورزشکار از این شهرستان در تیم ملی داشته باشیم. «منصوریان» افزود: برای توسعه و پیشرفت فوتبال باید در 4 محور فعالیت کنیم، یکی قهرمان پروری است که در این زمینه می توان روی تیم نونهالان و نوجوانان حساب باز کرد و آن ها را پرورش داد، دوم ایجاد فضای اوقات فراغت بچه ها در مسیر قهرمانی و پهلوانی است تا آن ها به این مسیر هدایت شوند. وی مسئله سوم را انتقال فضای فوتبال به درون خانواده ها عنوان و اضافه کرد: فضای فوتبال باید بین همه رایج شود، چهارم بخش سخت افزاری است که گروه ما، قول مساعد می دهد در این بخش به شهرستان بشرویه کمک و 6 رده فوتبال را در یک مجموعه 250 نفری ساپورت کند. «وی» قول مساعد داد: امسال یک گروه آموزشی کوتاه مدت و برای سال آینده تیم هنرمندان به بشرویه بیاید. در این جلسه «پورسلطانی»، فرماندار بشرویه هم گفت: نسل جوان و ورزش دوست بشرویه رتبه های خوبی در مسابقات ورزشی و فرهنگی به دست آورده اند و با توجه به این که نیروی انسانی محور توسعه شهرستان است اگر این نیرو از سلامت کامل برخوردار باشد می تواند فکر سالم نیز داشته باشد.

حجت الاسلام  والمسلمین«شمس الدین»، امام جمعه بشرویه نیز به رابطه معنویت و ورزش اشاره کرد و گفت: ورزش امروز فقط ورزش نیست بلکه یک مقوله سیاسی است و با ورزش می توان اخلاق اسلامی را در کشورها رواج داد. مسئول تربیت بدنی بشرویه هم با ارائه گزارشی گفت: جوانان بشرویه در فوتبال از استعداد و توان جسمی خوبی برخوردار هستند ولی نبود امکانات و اسپانسر خوب در این شهرستان محروم باعث عقب ماندگی این بخش شده است. «کیانی» با اشاره به فعالیت مدارس فوتبال در بشرویه افزود: در بخش نونهالان و بزرگسالان و در 10 روستای بشرویه نیز تیم فوتبال فعالیت می کند. «علی رضا منصوریان» در این سفر به عنوان شهروند افتخاری بشرویه و عضو افتخاری موسسه باب الحوائج این شهر لوح دریافت کرد. در این سفر محمد خرمگاه مدیر فنی و مهندس سلطانی معاون شرکت شهرک های صنعتی تهران منصوریان را همراهی کردند.    

 

«منصوریان»،شهروند افتخاری بشرویه شد

«علیرضا منصوریان» سرمربی تیم ملی امید ایران به عنوان شهروند افتخاری بشرویه تجلیل شد. معاون شهردار بشرویه در مراسم گرامی داشت روز شهروند گفت: این مراسم با تاخیر در روز پنج شنبه برگزار شد تا علیرضا منصوریان، مربی تیم ملی امید ایران نیز در جمع شهروندان حضور یابد. «روحبخش» افزود: به دلیل حضور منصوریان از این مراسم استقبال خوبی شد و تماشاگران با شعارها و تشویق های خود حضور گرم علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه و نیری را تبریک گفتند. در این مراسم علیرضا منصوریان به عنوان شهروند افتخاری بشرویه معرفی شد. وی از استقبال گرم جوانان بشرویه در این مراسم تقدیر کرد و گفت: امیدوارم با دعای شما مردم پاک و مومن در هدایت تیم ملی موفق باشم و بتوانم هدایت این تیم را به خوبی عهده دار شوم. همچنین در همین روز مسابقه فوتبال بین تیم پیشکسوتان بیرجند و بشرویه انجام و علیرضا منصوریان در نیمه دوم در تیم بشرویه وارد بازی شد که بازی این 2 تیم 2 بر صفر به نفع تیم بیرجند پایان یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد