عید سعید فطر بر همه مسلمین جهان مبارک باد

عید سعید فطر و جشن وارستگی بر شما ره یافتگان ضیافت الهی مبارک

و با آرزوی ایامی پرنشاط برای یکایک شما بزرگواران

با امید به اینکه طاعات و عبادات شما بزرگواران مقبول درگاه حضرت حق قرار گرفته باشد حلول سرشار از معنویت عید سعید فطر، عید زیبایی های معنوی و شکوفایی فطرت های بیدار را به مسلمین جهان، بویژه شما همراهان محترم دوست داران بشرویه تالک تبریک عرض مینمائیم.

رمضان سال 89 هم گذشت و آخرین سفره های ضیافت نور برچیده شد و آخرین سوره ها، دعاها، نیایشها و غزلها در اشتیاق معبود خوانده شد ... اشک بیقرارمان دیگر بار باریدن گرفت و از آن حضور بیکران برای یک مهمانی منور رمضانی دیگر وعده خواست، وعده ای سبز برای احساس ترنم زیبای بهار رمضان سالی دیگر و رخصت حضور در میهمانی و ضیافت پرمعنویتی دیگر ...


اللّهُمَّ أَهْلَ الْکِبْریاءِ وَالْعَظَمةِ
وَ أهْلَ الجُودِ وَالجَبَرُوتِ
وَ أهْلَ العَفْو وَالرَّحْمَةِ
وَ أهْلَ التَقّوىٰ وَالمَغْفِرَة

أسْئَلُکَ بَحَقِّ هذا الْیوَمِ الّذی جَعَلْتَهُ لِلمُسْلِمینَ عیداً وَ لِمُحَمّدٍ صَلّی اللهُ عَلیْه وَ آلِهِ ذُخْراً وَ شَرَفاَ وَ کرَامَتاً وَ مَزیداً، أن تُصَلّی عَلىٰ مُحَمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أنْ تُدْخِلنی فی کُلِّ خَیْرٍ أدْخَلْتَ فیهِ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّد وَ أنْ تُخْرِجَنی مِنْ کُلِّ سُوءٍ أخْرَجْتَ مِنْهُ مُحَمَّداً وَ آل مُحَمَّدٍ، صَلَوٰاتُکَ عَلَیُهِ وَ عَلَیْهِمْ، اللّهُمَّ إنی أسْئَلَکَ خَیرَ مٰا سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّٰالِحُونَ وَاعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ.
بارالها، به حق این روزى که آن را براى مسلمانان عید و براى محمد(ص) ذخیره و شرافت و کرامت و فضیلت قرار دادى از تو می ‏خواهم که بر محمد و آل محمد درود بفرستى و مرا در هر خیرى وارد کنى که محمد و آل محمد را در آن وارد کردى و از هر سوء و بدى خارج سازى که محمد و آل محمد را خارج ساختى، درود و صلوات تو بر او و آنها، خداوندا، از تو می طلبم آنچه بندگان شایسته‏ات از تو خواستند و به تو پناه می برم از آنچه بندگان خالصت‏ به تو پناه بردند.

رمضان، دعوتی است به بازیابی فطرت انسانی، ندایی است برای توجه به خدای فراموش شده، ضیافتی است بر گرد سفره مهربانی و لطف خدا و پایان این مهمانیِ الهی، عید فطر است؛ عید توفیق بر طاعت و بندگی، عید معنویت و سعادت، عید ذکر و یاد محرومان و گرسنگان؛ و فطر روز چیدن میوه های شاداب استجابت دعا و همان سپاس نعمتی که در رمضان نازل شده است.

عید سعید فطر آغاز یک دوره جدید از زندگی ماست، فرصتی است دوباره، برای جبران کاستی های گذشته و ارتقا بخشیدن به حیات انسانی خودمون در جهت سعادت و بهروزی. در این روز خوب خدا از همه شما عزیزان التماس دعا داریم و امیدواریم این تحول ارزشمند سرآغازی برای موفقیت های روزافزون شما دوستان باشد.


عید و آسمون شب، پُر از شهابِ رنگیه
عقربه‏ ها نگه دارید، چه لحظه‏ ى قشنگیه

یه روز رویایى و خوب، میونِ تقویمِ خدا
یه شبِ بارونى و خیس، شبِ مناجات و دعا

لحظه ‏هاى نجیبِ عشق، موسیقى زلالِ آب
ترنمِ ترانه‏ ها، توى دقیقه‏ هاى ناب

از دلِ گلدسته‏ى سرو، صداى آشنا میاد
صداى عشق و عاشقى، صداى ربّناى باد

نغمه ‏ى زیباى اذون، کنارِ آهنگِ قنوت
لحظه‏ ى ذکر و زمزمه، لحظه‏ ى عرفان و سکوت

عید و مهمونىِ نور، جشنِ خوشِ پرندگى
لحظه‏ى لمسِ آسمون، تو اشتیاقِ بندگى

جشن صفا و دلخوشى، تو معنویتِ حضور
تبسّم فرشته‏ ها، جوششِ چشمه‏ هاى نور

وقتشه که از دلمون، سیاهى رُ خط بزنیم
رو بومِ چشمِ همدیگه، طرحِ مُحبت بزنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد