عکسهایی از جشن سال نو (2010) در دنیا

عکسهایی از جشن سال نو (2010) در دنیا


مردم سراسر دنیا دیشب آغاز سال نو میلادی را جشن گرفتند / عکس

ده ها هزار نفر در شهرهای بزرگ قاره های اسیا، اروپا و استرالیا گردهم امدند تا اغاز سال نو میلادی را جشن بگیرند. شهر اوکلندِ نیوزیلند یکی از اولین نقاطی بود که به استقبال سال نو میلادی رفت و صدها نفر برای لذت بردن از مراسم اتش بازی در این شهر تجمع کردند. در شهر سیدنی استرالیا نیز با اغاز سال نو میلادی، مراسم اتش بازی بی نظیری برگزار شد و اسمان این شهر با نورهای مختلف روشن شد.

همچنین، هزاران نفر برای جشن گرفتن اغاز سال 2010 در معبد زُیوجی Zojoji شهر توکیو، پایتخت ژاپن تجمع کردند. با پایان یافتن شمارش معکوس برای سال نو، مردم فریاد خوشحالی سر دادند و بالن هایی را در هوا رها کردند. مردم ژاپن همچنین به نوبت، ناقوس معبد را به صدا در اوردند. بودیست ها باور دارند که انسان ها با صد و هشت تمایل دنیوی متولد می شوند که این تمایلات با صد و هشت بار نواختن زنگ معبد زدوده می شود.

در چین نیز، هزاران نفر از مردم پکن برای استقبال از سال نو میلادی در نزدیکی یک مرکز خرید در جنوب شهر تجمع کردند. این برای اولین بار در پنج سال گذشته است که پکن مراسم سال نو را بدین شیوه سازماندهی کرده است. نزدیک به بیست هزار نفر از مردم تحت تدابیر شدید امنیتی در این مراسم حضور یافتند.

مردم مانیل، پایتخت فیلپین نیز برای استقبال از سال 2010 میلادی، جشن های خیابانی برگزار کردند و به امید طرد ارواح شیطانی و جذب رونق برای کشور خود مراسم اتش بازی برگزار کردند.

 

جشن آغاز سال نو، سیدنی / استرالیا

 

جشن آغاز سال نو، لندن / انگلستان

 

 

 

با آرزوی بهترینها در سال 2010 برای عزیزان مسیحی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد