پیراهن‌هایی برای همه شیک‌پوشان

پیراهن‌هایی برای همه شیک‌پوشان

فشن با WRAP :
فصل ها گذشت و پیراهن، بلوز و مانتوهای مدل Wrap (مدلی که یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می‌شود) با طرح های و شکل های جدید دوباره به بازار پوشاک زنان وارد شدند.
 
wrap مناسب برای هر نوع اندام:
wrap برای زنان باردار:
زنان باردار به ‌دلیل اینکه اندام‌شان در زمان حاملگی دچار تغییر می‌شود پوشیدن یک پیراهن کشباف برای آنها بسیار مناسب است. البته لباس‌های استریچ وکشی برای زنان باردار علاوه بر مناسب بودن، موجب راحتی آن‌ها می‌شود.
 
 
 یک پیراهن Wrap کمردار برای اندازه شکم شما قابل تنظیم است و می توانید بزرگی شک و سینه‌هایتان را در این مدل بپوشانید.


Wrap برای قد کوتاه:
یک پیراهن کلاسیک مدل wrap مدل بسیار خوبی برای زنان کوتاه قد است، چون یک خط عمودی بر روی اندام ایجاد می‌کند و در نتیجه شما را بلندتر نشان می‌دهد.
چون معمولا این مدل پیراهن‌ها یقه بازی دارند، می‌توانید یک زیرپوش زنانه زیر آن بپوشید تا یقه هفت باز پیراهن را کمی بپوشاند.
طرح‌های روی پارچه نباید خیلی بزرگ باشد. طرح‌های پارچه را با مشت بسته خود مقایسه کنید؛ اگر این طرح‌ها از اندازه مچ بسته شما کوچکتر بودند خوب است، اما اگر بزرگتر از این اندازه بودند، اندام کوچک شما را در خودش غرق می‌کند و برای شما مدل خوبی نیست.
 
 
wrap را متفاوت ست کنید:
روپوش برای زنان با اندام‌ها و سلایق مختلف پوشش مناسبی است. آن را می‌توان با هر نوع پارچه، طرح ورنگ تولید کرد. روپوش تنها پوشاکی است که می‌توان در موقعیت‌های مختلف پوشید و در عین حال شیک و مد روز بود.
 

-پوشیدن Wrap برای یک مهمانی عصر به همراه یک جفت گوشواره زیبا و کفش‌‌‌‌های پاشنه بلند شما را بسیار زیبا می‌کند.
یا با یک جفت چکمه شیک و یک گردن‌بند کوتاه، ظاهری فوق العاده به شما می‌دهد.
-پیراهن wrap آزاد و بلند را را می‌توانید با جین و روسری مورد علاقه‌تان به عنوان مانتو نیز بپوشید.

پیراهن wrap با پارچه عالی و کیف براق کوچک و کفش‌های پاشنه بلند را برای مهمانی شب ست کنید.
 

مانتوهای مدل Wrap برای همه اندام ها مناسب است بهترین رنگ را برای خود انتخاب و با کفش‌های زیبا ست کنید.
 

 
اگر هر کسی می‌توانست برای خود لباس طراحی کند، آن لباس warp بود. هر کسی با هر نوع اندامی، بلند و باریک، کوتاه و خوش ترکیب، ریزه‌اندام و حتی اندام چاق و توپر می‌تواند از مدل Wrap استفاده کند ودر هر مکان یا زمانی می توان آن را برای پوشاندن معایب بدن به کار گرفت.

 

بلوز مدل Wrap
wrap مناسب اندام ساعت شنی:
اگر اندام شما شبیه ساعت شنی( سینه و باسن بزرگ با کمر باریک)  است بهتر است از یک wrap که دارای طراحی متقاطع است استفاده کنید و یک کمربند باریک با یک گره محکم بپوشید که اندام شما را زیباتر نشان دهد.

 

Wrap مناسب  اندام پسرگونه و استوانه ای:اگر شما اندام استوانه‌ای شکل و صافی دارید و برجستگی بدن شما به عنوان یک زن کم است مانند خود دیانی وون فورستنبرگ، طراح روپوش، می توانید از wrap هایی که یقه هایی باز مثل هفت یا گرد عمیق دارند بپوشید، قطعا از ظاهر زنانه خود شگفت زده خواهید شد.
 

Wrap برای شکم بزرگ:
پیراهن و بلوزهای مدل Wrap این مدل بالاتنه باعث می‌شود که سینه شما به دو قسمت تفکیک بشود و کمر مشخص‌تری ایجاد کند، در نتیجه شکم شما کوچکتر به نظر می‌رسد.
 
 
 


معرفی wrap در مد بوسیله دیانی وون فورستنبرگ، یکی از طراحان مشهور دهه 1970 انجام شد و حدود سه دهه این لباس در صنعت فشن مورد استفاده قرار گرفته است. البته قدمت این لباس به صدها سال قبل باز می گردد مانند توگا و کیمونو، ولی طراحی آن به شیوه نوین علاوه بر سادگی موجب رضایت خاطر برای هر زنی که آن را می پوشد، شده است.
طرح اصلی این نوع لباس در سال 1972 به ذهن دیانی فورستنبرگ رسید که به شکل یک لباس کتان بود شبیه ردای بلندی که گروه های رقص بعد از اجرای برنامه به تن می کردند. این ایده در سال 1974 به نتیجه رسید و اولین نمونه های زیبا و شیک از این لباس که ما به عنوان Wrap می شناسیم وارد بازار شد.
طرح وون فورستنبرگ انقلابی را در فشن ایجاد کرد که با استقبال بی نظیری همراه شد و سمبل زن آزاد و زیبا یک طرح بی عیب بود برای اینکه او زنان را تشویق کرد که برای داشتن احساس زنانه بهتر، پیراهن زیباتری بر تن کنند.
برای شیک بودن، نسل جوان زنان دهه 1970 اقدام به خرید این محصول کردند و دیانی در سال 1997 مجموعه روپوش های خود را به نمایش گذاشت.

 

 
پیراهن هایی از  دیانی وون فورستنبرگ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد