شعر

شعر « دوست دارم »

تقدیم به دوستان خوبم

میدونی دوست دارم
یه اتاق باشه گرم گرم روشن روشن تو باشی و من باشم
کف اتاق سنگ باشه سنگ سفید .من تو رو بغل کنم نترسی.که سردت نشه.که نلرزی.اینجوری که تو تکیه دادی به دیوار پاهاتو دراز کردی منم اومدم نشستم جلوتو بهت تکیه کردم با پاهات محکم منو گرفتی دو تا دستاتم دورم حلقه کردی بهت میگم چشماتو میبندی؟میگی آره.بعد چشماتو مسبندی.بهت میگم برام قصه میگی؟؟تو گوشم؟؟میگی آره. بعد شروع میکنی آروم آروم تو گوشم قصه گفتن یه عالم قصه طولانی بلند که هیچ وقت تموم نمیشن میدونی؟؟؟میدونی میخوام رگمو بزنم.....رگ خودمو...... مچ دست چپمو ....یه حرکت سریع...ولی تو که نمیذونی میخوام رگمو بزنم تو چشماتو بستی نمیدونی که من تیغو از جیبم در میارم نمیبینی که سریع میبرم نمیبینی که خون فواره میزنه....رو سنگای سفیدنمیبینی که دستم میسوزه تو داری قصه میگی دستامو میزارم رو زانوم خون میاد از دستم میریزه رو زانومو از رو زانوم میریزه رو سنگا با سر انگشتم روی سنگا مینویسم دوستت دارم تا آخرین نفس حیف که چشمات بستس و نمیتونی ببینی تو بغلم کردی میبینی که سرد شدم محکم تر بغلم میکنی که گرم بشم میبینی نا منظم نفس میکشم تو دلت میگی آخه دوباره نفسش گرفته میبینی هرچی محکمتر بغلم میکنی سردتر میشم میبینی دیگه نفس نمیکشم چشماتو باز میکنی میبینی من مردم میدونی؟؟؟؟؟؟؟ میترسیدم خودمو بکشم از سرد شدن از تنها شدن از خون دیدن وقتی بغلم کردی دیگه نترسیدم مردن خوب بود آروم‌آ روم گریه نکن دیگه من که دیگه نیستم چشماتو بوس کنم نگم خوشکل شدی یا بعدش تو همونجوری وسط گریه هات بخندی گریه نکن خب ما که هیچ وقت به هم نمیرسیدیم پس این عشق بازیمون رو با گریه تموم نکن دل نازکمو نشکن خب من برای اولین و آخرین بار توی آغوش تو جون دادم من به آرزوم رسیدم اما تو حلالم کن عشقو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد ولی میشه عشقو با یه شاخه گل اثبات کرد.

دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی
دوستت دارم چون تنهاترین مصراع شعر منی
دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی

نظرات 1 + ارسال نظر
n.m سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:08

سلام
ممنون
قشنگ بود
اما این خودشو چرا کشت؟
که بنده خدا طرف مقابل تا آخر عمر نتونه فراموش کنه؟
یا دوسش نداشت و می خواست زجرش بده؟

سلام دوست خوبم اره خب
ولی مهم اینه که شما چه برداشتی کردین
درضمن مهم واسم نظر بود که شما محبت کردین...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد