گریم انواع چشم

گریم انواع چشم

چشم درشت و گرد :

هدف کشیده تر کردن چشم میباشد بنابراین خط چشم بالا در گوشه داخلی چشم کمی از چشم فاصله گرفته بالا تر رفته در وسط چشم مماس بر حدقه و در گوشه خارجی کمی بالا تر از چشم و قدری بلندتر کشیده میشود خط چشم پائین درست در وسط چشم از داخل و در گوشه خارجی چشم از بیرون بصورت مستقیم کشیده میشود سایه این چشم بهتر است تیره و مات انتخاب شود و به هیچ وجه از سایه براق استفاده نکنید بیشترین تیرگی را در گوشه خارجی چشم بمنظور کشیده نمودن چشم انجام دهید .

چشم های دور از هم :

به کمک سایه تیره ای که از گوشه داخلی چشم شروع شده و به حالت مستقیم تا کنار تاج ابرو و اریب نزدیک به قله ابرو برسد این حالت را رفع نمائید روی پلک بالا و ادامه آن بسمت گوشه خارجی چشم بهتر است سایه روشن داشته باشید که بتدریج محو گردد خط چشم را کمی جلوتر از گوشه داخلی چشم شروع کرده و بتدریج که به گوشه انتهائی چشم ها میرسیم آنرا محو میکنیم .
چشم های نزدیک به هم :

تیره ترین رنگ سایه را در گوشه خارجی چشم و روشن ترین آن در گوشه داخلی چشم می باشد خط چشم را از نصفه چشم شروع شده و در گوشه خارجی کمی کشیده میشود

چشم های گود :

در پلک بالا از سایه روشن و براق استفاده نموده و اگر استخوان زیر ابرو برجسته بود در آن قسمت سایه تیره مات استفاده کنید .

چشم های ریز :

در این گونه چشم ها به هیچ وجه مداد داخل چشم نمی کشیم چون چشم را ریز تر نشان میدهد بهتر است حتی با یک مداد روشن داخل چشم و بن مژه ها را روشن کنید سپس خط چشم بالا را ظخیم تر از حد معمول کشیده و خط چشم پائین را کمی از چشم فاصله گرفته و حالت سایه ای و محو کار می کنیم دو خط کشیده شده را در گوشه خارجی چشم باز می گذاریم .
چشم بدون پلک :

خط چشم بالائی یا حذف و یا بسیار نازک و ظریف کار میشود و سپس به کمک سایه تیره کمی بالا تر از خط طبیعی پلک ، پلک جدیدی ایجاد می کنیم سپس روی این پلک سایه روشن کار می کنیم.

چشم هائی که در زیر دارای گودی می باشند :

گودی را اگر بتنهائی با فون روشن بخواهیم برطرف کنیم حالت کبودی در زیر چشم ایجاد میشود در این مواقع کمی رنگ قرمز و نارنجی به یک فون روشن اضافه کنید و کبودی زیر چشم ها را خنثی کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد