انتخاب رژ لب مناسب

مخصوص خانمها !

انتخاب رژ لب مناسب 

چرا رنگ این رژ لب مثل عکس روی جلدش نیست؟ شاید رنگش واقعا بد باشه!! اما نه، اینطورنیست. اگر رنگش واقعا بد بود شما هیچ موقع آنرا خریداری نمیـکردیـد. برای اینکه رنگ واقعی رژلب ها نمایان شود باید ابتدا بر روی لب خود زیرسازی انجام دهید.
چگونه میتوان رنگ مناسبی برای زمینه انتخاب نمود؟ برای اینکه بتوانید رنگ مناسب و دلخواه را انتخاب کنید، تستر را برداشته و کمی از آن را بر روی یک تکه کاغذ سفید امتحان کنید (این روشی است که عکاس و فیلم بردارهای حرفه از آن استفاده می کنند زیرا همیشه رنگ زمینه در فیلمها نمایان می شود) و ببینید که آیا رنگ مورد نظر شما همین است یا خیر. تشخیص رنگ بر روی پوست اندکی دشوار است در حالیکه انجام چنین کاری با استفاده از کاغذ بسیار ساده می باشد. شما واقعا به دنبال چه هستید؟ ما از روی تمام تئوری های موجود به چند نکته اساسی دست پیدا کردیم و می خواهیم آنها را با شما در میان بگذاریم. از یکی از رنگهای موردعلاقه خود مثلا قهوه ای برای زیرسازی استفاده کنید. در اینجا به شما می گوییم که استقاده از تون های مختلف چگونه می تواند چهره شما را تغییر دهند:

۱- قرمز/ صورتی: باعث می شود تا چهره شما گرمتر، قوی تر و بانفوذ تر به نظر برسد. البته باید توجه داشته باشید که راه رفتن زیر نور لامپ مهتابی هستید!!

۴- نقره ای / خاکستری: این رنڱاین در استفاده از این رنگ کمی محتاط تر عمل کنید.

۲- زرد / نار8Cش زمینه های ؿرم و ملایم میD8

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد