مولتی ویتامین‌های همسرانه

ویتامین‌های همسرانه مجموعه کارهای ساده‌ای است که روابط شما را بهبود می‌بخشد؛ بی‌آن‌که هزینه‌های مادی دربرداشته باشد.  

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، چگونه تمام قلب همسرم با به خودم اختصاص دهم؟ چه‌کاری انجام دهم تا همسرم روز‌به‌روز بیشتر دوستم داشته باشد؟ بهترین رفتار در برابر همسرم چه می‌تواند باشد؟ چگونه همسرم را از دریای محبتم سیراب کنم؟ بعد از یک مشاجره لفظی، چگونه دوباره سر صحبت را با همسرم باز کنم؟

 

این سؤال‌ها و صدالبته خیلی سؤالات دیگر در این زمینه هستند که ممکن است در ذهن همه خانم‌ها رژه بروند. نوع برخوردها در زندگی زناشویی بر دوام و ایجاد علاقه تأثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل است که ما «ویتامین‌های همسرانه» را به شما توصیه می‌کنیم.

 

ویتامین همسرانه” آ”

همدیگر را در آغوش بگیرید! سعی کنید روزانه حداقل یک دقیقه همسرتان را در آغوش بگیرید. در آغوش‌گرفتن بار احساسی بسیار زیاد و مثبتی را به فرد مقابل منعکس کرده و باعث آرامش طرفین خواهد شد. افراد در موقعیت‌های مختلف وقتی یکدیگر را در آغوش می‌گیرند یا به نحوی دست دور گردن همدیگر می‌اندازند، خشم و عصبانیت شان سریع فروکش می‌کند. شاید این را بتوان معجزه لمس‌کردن بیان کرد. معجزه‌ای که اگر بین همسران به‌صورت یک رفتار روزانه تبدیل شود، بی‌شک مهر و صمیمیت در آن خانه اوج خواهد گرفت. اگر به این‌کار عادت ندارید؛ از ۱۰ثانیه آغاز کنید. همدیگر را ۱۰ ثانیه در آغوش بگیرید. روز بعد ۲۰ ثانیه و…
 

یک دقیقه در روز وقت زیادی از شما نخواهد گرفت، اما درعوض با بالارفتن ویتامین”آ”در شما و همسرتان، قطعاً حس آرامش و تعلق‌خاطر بیشتری خواهید داشت و زندگی پر عاطفه‌تری را در پیش خواهید گرفت.
 

برای چشیدن معجزه ویتامین در آغوش‌کشیدن، در میان بگومگوی اتفاقی‌تان سریع به هم پیشنهاد ویتامین”آ”را بدهید. آن‌وقت مشاجره بین شما به‌صورت یک‌دفعه و ناخودآگاه پایان خواهد یافت.
 

ویتامین همسرانه”م”

قطعاً در طول روز هم شما و هم همسرتان خسته خواهید شد. چرا از ویتامین”م” استفاده نمی‌کنید؟ ویتامین "م” یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ویتامین‌های مورد نیاز همسران است. برای رساندن ویتامین "م” به همدیگر دنبال زمان خاصی نباشید. هروقت کنار هم نشسته‌اید یا مشغول تماشای تلویزیون هستید از این ویتامین امیدبخش و شادکننده استفاده کنید. ویتامین "م” یا ماساژ دادن یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی همسران است که تا حد بسیار زیادی به اصلاح روابط زوجین کمک می‌کند. همدیگر را ماساژ بدهید تا خستگی‌هایتان از بین برود و نشاط جایگزین آن شود.
 

استفاده از ویتامین "م” می‌تواند هم آن‌قدر کوتاه باشد که ظرف ۳۰ ثانیه تمام شود و هم می‌تواند به‌اندازه ۱۵ دقیقه طولانی باشد تا تمام عضلات را شامل شود و حسابی خستگی را از تن به درآورد. مصرف این ویتامین را در طول روز برای خود اجباری کنید؛ حتی اگر فقط به‌اندازه ۳۰ ثانیه و در حد ماساژ شانه‌ها باشد.
 

ویتامین همسرانه "ن”

اگر شما هم یک‌بار از ویتامین "ن” استفاده کنید، خواهید فهمید که نوازش‌کردن نه‌تنها راه مؤثر برای برقراری ارتباط است، بلکه باعث فراموشی دلخوری‌ها در هنگام دعوا هم خواهد شد. امتحانش بی‌ضرر است. یکدیگر را نوازش کنید. روی سر همسرتان دست بکشید و موهایش را نوازش کنید. نوازش‌کردن یا همان ویتامین”ن” بهترین دارو برای تقویت عشق است.
 

نوازش‌کردن شاید یک عمل ساده و در نگاه اول کودکانه به‌نظر برسد، اما برطرف‌کننده بسیاری از نیازهای روحی زوجین است. افراد علی‌رغم این‌که شاید بگویند از این لوس‌بازی‌ها خوششان نمی‌آید، اما وقتی‌که شما اقدام به نوازششان کنید، مثل آهن مذاب شده و خیلی راحت حرف‌های شما در دل آن‌ها رسوخ خواهد کرد. نوازش‌کردن یکی از اصول مهم در ایجاد همدلی و محبت میان زوج‌ها است.
 

اگر همسر شما سرسخت است و اجازه نوازش‌کردن به شما نمی‌دهد، نگران نباشید. باید در پی فرصت مناسب باشید تا او را نوازش کنید. درست زمانی‌که او در افکار دیگری غرق است، دست نوازش بر صورتش بکشید و بگویید از داشتنش خیلی احساس خوشبختی می‌کنید. نوازش‌کردن، مرد و زن نمی‌شناسد. یک حس فوق‌العاده است که به‌سرعت در دل افراد نفوذ می‌کند و با تمرین این مهارت، زندگی خود را از هرگونه قهر و تنشی ویتامینه کنید.
 

ویتامین همسرانه "د”

در هر شرایطی می‌توانید از ویتامین” د” استفاده کنید؛ فقط کافی است دست‌های همدیگر را بگیرید تا وجودتان سرشار از این ویتامین مفید شود. در خانه، در میهمانی، در هنگام خرید، خلاصه هرجا که هستید، کافی است که دست‌های شما و همسرتان به هم برسند تا ویتامین”د” شما تأمین شود. چند دقیقه در روز دست همسرتان را بگیرید. آن‌وقت خواهید دید که هیچ‌چیز به‌اندازه این تماس جسمی برایتان آرامش و شادمانی به همراه نخواهد داشت.
 

بی‌شک زوج‌های بسیاری را دیده‌اید که دست همدیگر را گرفته‌اند و قدم می‌زنند. ویتامین "د” یکی از ضروریات زندگی زناشویی است. حتی می‌توان گفت در دسترس‌ترین و عمومی‌ترین نوع از انواع ویتامین‌های همسرانه است که ذکر شد. شاید شما نتوانید در جمع فامیل یا در بین دوستانتان همدیگر را در آغوش بکشید یا نوازش کنید، اما گرفتن دست همسرتان یکی از ساده‌ترین ویتامین‌هایی است که می‌تواند شما را آرام کند.
 

چرا با این‌که این ویتامین‌ها همه به‌رایگان در دسترس شماست، از آن‌ها استفاده نمی‌کنید؟ زندگی زناشویی می‌تواند با استفاده از این ویتامین‌های ساده و بی‌هزینه به اوج برسد و شما احساس خوشبختی داشته باشید. برای شروع هیچ‌وقت دیر نیست./ مهرخانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد