اخراج گزارشگر زن صرب به دلیل زیبائی! (+عکس)

یک زن گزارشگر صربستانی که به دلیل زیبائی باعث حواس پرتی بازیکنان تیم «پارتیزان» می شد، اجازه ورود به استادیوم نیافت.   
به گزارش عصرخبر، روزنامه بریتانیایی دیلی میل به نقل از باشگاههای صربستانی گزارش داد که زیبایی «کاترین سرچکوویچ»، بازیکنان فوتبال را به خود جذب می کرد و مانع تمرکز آنها در بازی می شد.

اخراج گزارشگر زن صربستانی به دلیل زیبائی! (+عکس)

کاترین 25 ساله می گوید:« این برای اولین بار نیست که از من خواسته می شود استادیوم را ترک کنم. ظاهر من توجه همه را جلب می کند، حتی برخی از بازیکنان به من گقتند که به دلیل حضور من نمی توانند بر روی بازی تمرکز کنند.»

او در این زمینه افزود :«بارها دیدم که بازیکنان برای مصاحبه با من درباره نتیجه بازی صف می کشند.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد